Amazing Comeback !

Hello geng!

Ya Allah lamanya tak buka blog, waaa amishuuuuu! Walaupun ado ke yang gigih nak lawat blog gue. Huhuhu ah aku tak kesah, lemme hug youuu my blog.

 Tetibe rasa rindu zaman gigih nak berblogging walaupun sendu je readers dan followers kan huhuhuhu, takpe weh, syok sendiri pun best apa (positif geng)

Aku tetap akan teruskan. Life must goes on, agituh omputih sikit, satgi nak gi sambung belajar kena jugak acah acah pandai speaking walaupun hmm.

Ekceli aku ada scroll post post lama aku, hahahaha tetibe rasa cam kelakarnya aku, aku memang dah dilahirkan kelakar agaknya. #doneconfident

Ok so geng ssupp !

So sebenarnya aku takde topic pun, terpikir jugak nak letak title apa. Weh selalunya orang akan taip dulu kan baru pikir title kan, ok then im still normal.

Im just seriously rindunya blog. Ya Allah cerita mengarut gue pun tak siap lagi, padahal storyline semua dah ada dalam kepala dah. Kalau tetibe semangat tu datang aku apdet, hm kalaulah. Walaupun kebarangkaliannya sangat rendah.

Soooooooo

Weh sumpah taktau nak cakap apa do. Cam awkward pulak sebab dah tak biasa guna laptop, dah lama tak buka blog.

Ceh awkward la sangat! Takdela elok ja ha terbaring ni ha.

Satna gue pikir sat,

((SATU JAM KEMUDIAN))



1 comment: