Alkisah



Alkisah! Alkisah maka tersebutlah kisah.

Harini aku nak cerita betapa berhempas pulasnya aku nak try something dan akhirnya ia jadi makin teruk dan sangat teruk ergh!

Nak buat cemana kan? Aku yang cari masalah emm.

Begini.

Waktu aku nak update entry semalam, ceh semalam ke? Semalam atau kelmarin lah en, tetibe muncul satu pemberitahuan yang katanya blog ada theme baru. Seolah-olah benda tu suruh aku try lah ubah theme.

Aku pun fikir nak try lah. Try je sebenarnya, pastu try punya try jadi buruk. Em takpelah, so ingatkan nak buat jelah macam dulu balik. Nak buat macam sebelum ni punya. Tapi akhirnya semua benda hilang, tunggang terbalik, tertukar itu tertukar ini.

Time tu dah macam "Weh mende ni!"

Last-last fedap punya pasal, aku biar je. Sampai harini baru aku betulkan balik. Buat header baru, Kemaskan balik last-last jadilah macam ni.

Alhamdulillah. Lepasni taubat tanak tukar theme lagi. Menyesal mekk! Tu jelah ceritanya. Tamat.

Sedih tak?

"Motif sedih?"

Yelah kau mana rasa, hukhuk. Aku macam nak putus asa je rasa hukhuk T.T

Ok cerita tu dah tamat.

Btw harini aku pergi hangout, em tapi hangout dengan siblings jelah. Tak mampu nak hangout dengan kawan. Haha takdelah. Ada kawan ajak, tapi cem lagi berminat nak hangout dengan adik beradik lah. Kitorang tengok wayang, cerita 'Kong: Skull Island'

Tak payahlah nak recap cerita tu en, tak gigihlah.

Dan sewajibnya lah kami pergi karoke . 

Emm,

Masihlah motif kan, em

Oklah, tu jelah. Aku pun macam takde topik kan, em aku tinggalkan gambar je. 

Mesti orang akan kata "Tak rabun pun nak pakai spek!" Biasalah orang yang pakai spek mesti meroyan cakap benda tu kat orang yang tak rabun tapi pakai spek. Dah biasa dah. 

Tapi em aku try try jah, fes time nak pakai spek budak-budak hipster bingkai bulat. Kbai.




2 comments:

  1. hahahaha! kelakarlah weii... spek Daus ke? tulah, aq pun cam excited sbb ade theme baru, tapi aq mmg dah agak dah klu tersilap langkah kena start dari mula, so aq fikir nanti2 jelah kan.. ufufuf btw, cantik jaa blog kau yg baru ni ha~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah adik aku punya. Kan taubat nasuha do pasni. Terima kasih lah utk pujian tu

      Delete