Independent

Tanggal tiga puluh satu.... Cehh bahagia nampak hidup.

Ehh mestilah bahagia gila ke tak bahagiaaa. Baru habis pekse kot ! Sapa tak bahagia ngkoo.

Tapi kan aduai, sebelum ni takut pt3 je, sekarang ni takut result macam !@#$%^&

Kalau tak perform aku jugak menggelupur heh pishamm! (pisham tu act nama panggilan aku ok)

Ok pape punn sekarang ni aku tengah maraton citer korea, emm ni kalau akak halaqah aku tau ni kena marah ni. Uhuk tapi nak jugak tengok jugak. Yelah sebelum pititri memang jaga betul tanak tengok citer korea sebab nak qodo' tengok lepas pekse. Sekarang dah habis bagilah peluang T.T *nangis golekgolek*
Kakak aku ok

Turn alang dah habis. Sekarang angah pulak kena perform exam ok. Spm lagi berapa hari. Goodluck lah ye.

OK taktau nak cakap apa dah. Ok bye. Em assalamualaikum. Anyeong. Ok apa lagi? Watashiwa. Eh?
Em bye.

No comments:

Post a Comment