Kembali ke realiti

Harini hari ahad.

Dah cukup seminggu cuti. Dah cukup ke alam mimpi. Sekarang pulak masa terpaksa menerima realiti. Kalau nak ikutkan hati, tak nak balik lagi. Ceh lagu ke hapa.

Ok bila kata cukup seminggu, maksudnya cukuplah seronok bercuti. Asrama dah panggil.

Mesti pelik en, kat rumah pun realiti jugak.

Ya betullah, rumah pun realiti. Tapi bagi aku kat rumah ni macam memang tempat aku berseronok ada siblings yang best. Aku kat rumah susah nak nampak yang aku belajar sebab terlalu seronok sampai tanggungjawab sebagai seorang pelajar tu masih belum dilangsaikan. So bila kena balik asrama aku kena hadap kena berdepan dengan realiti yang aku sendiri abaikan.

"Berhenti bermimpi"

Sebab realiti takkan pernah lari. Dan realiti akan sentiasa mengejar mereka yang lari. Tiba buat drama kan

Haih diri ni masih belum bersedia dan tanak bersedia nak balik asrama (padahal barang barang semua dah kemas en)

Takdelah pt3 lagi berapa hari je dan aku? Masih sambalewa je duduk belangok dan takde persediaan macam orang tanak berjaya pastu berharap tinggi tinggi pastu tak dapat pastu flop sensorang macam orang bodoh tak sedar diri. Aduh drama lagi. Haih alkisah pt3 ni tak pernah bernoktah betul. Ceh lagi dua japgi bernoktah lah tu insyaAllah.

Emm ok penjara samten macam dah panggil je. Assalamualaikum bye.