Attention !

Assalamualaikum.

Fuh lama tak apdet. Ceh ada ke yang gigih datang baca cerita merapu ai haha! Ok ai nak cing cing ada ramai followers kejap.

Biarlah aku nak ss pe masalah kau. Blog aku.

Ok sooo readerss,

Aku ada pengumuman nak bagitahu. Aku dah keluarkan bab 5 untuk cerita aku. huwehuwe. Jadi anda semua dijemput hadir untuk baca cerita tu.

"Jap jap cerita apa ni?"

Buat mereka yang belum tahu aku ada buat satu cerita cing cing novel.


Mungkin ada yang pelik, bukan tajuk cerita dia lain ke dulu. Hehe actually aku baru tukar sebab tajuk yang lama tu tak nampak genre cerita. Ok so sekarang nampaklah dia punya genre kan.

Dengan tajuk cerita yang begitu, korang rasa apa genre ceritanya?

Ofkos lah romance kan. Ah maigod! Ke still tak boleh nampak? Oklah tu kan.

Minta maaflah takde sinopsis. Entahlah bila sinopsis nak keluar belum terfikir nak buat. Heee ;3

Ok so sesiapa yang berminat nak baca boleh pergi ke 'penulisan' yang ada kat menu bar. Then baca. Bab seterusnya akan dikeluarkan as soon as possible, insyaAllah.

Itu je kot. Assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment